دانلود کده
دانلود کده

 

همانطور که می دانید روز پایانی ماه مبارک رمضان را پشت سر می گذاریم و کم کم این سفره احسان و رحمت پروردگار در حال جمع شدن است. امیدواریم و از خدا می خواهیم که به ما قوت دهد و بتوانیم در ماه رمضان بعد و حتی در طول سال از این نعمات معنوی خداوند کمال بهره را ببریم. از این رو سایت نرم افزار دانلود رایگان تصمیم گرفته است که والپیپر کامپیوتر و عکس های بسیار زیبایی که مخصوص ماه رمضان می باشد را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همه ساله گرافیست های مسلمان در سراسر دنیا سعی می کنند تا نهایت خلاقیت خود را در قالب یک والپیپر زیبا نشان دهند و با طراحی های زیبای خود در این Wallpaper ها که نمایانگر خلاقیت آنها است اوج هنر خود را به تصویر بکشند.
شما می توانید با دانلود عکس و دانلود والپیپر های زیبا آنها را در پشت زمینه دسکتاپ خود قرار دهید و از این Picture های معنوی نهایت لذت را ببرید. امیدواریم که با دانلود عکس و دانلود والپیپر های اسلامی که یک سری از
عکس مذهبی ماه رمضان می باشد و حدود 500 عکس با رزولوشن 2400 * 3840 را در خود دارد بتوانید دسکتاپ خود را با این والپیپر زیبا معنوی تر کنید و همچنین ما را هم از دعای خیر خود بی نصیب نفرمایید تا دوباره بتوانیم خدمتگزار شما کاربران عزیز سایت باشیم. در ضمن پیشاپیش عید سعید فطر این عید عزیز و بزرگ مسلمانان را به تمامی شما کاربران عزیز سایت در سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

Over 500 Islamic&ramadan HQ Wallpapers - والپیپر های زیبا مخصوص ماه مبارک رمضان

 

javahermarket




تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط مصطفی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 4097
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

javahermarket